Page 1 of 1

Fibban

Posted: Tue May 24, 2005 12:21 pm
by Saphirone
Weeeeeeeeeeeeeeeeeee!! ok Too much fun I be having before raids, LoL!!!

Image

Posted: Tue May 24, 2005 3:27 pm
by Dips
Hahah. :D

wait...did you put eye makup on me? :shock:

Posted: Tue May 24, 2005 3:54 pm
by Saphirone
Nah, But if yuo want the addy for it, it is http://img69.echo.cx/img69/9849/fibban7rg.jpg

Posted: Wed May 25, 2005 2:00 am
by Qmaus
Ha, nice try, Fibban. I told you not to come to the raid in drag. And now you wanna blame it on Saph. What nerve. :P

Posted: Wed May 25, 2005 2:56 am
by Verrana
hehe i love the sig you do an awesome job saphi

Posted: Wed May 25, 2005 4:56 am
by Saphirone
HAHA I love what Fibban did to it, LOL! And I think that he about fell out of his chair when I told him I was doing the Siggy's with MSN Paint, HAHAHA!

Posted: Wed May 25, 2005 5:07 am
by SpenSir
That's great Fib, cool idea! I like it I like it! Mine is almost done. I have spent many hours working on it and I think it will be the best one yet. I lost my web space so i might need someone to host it for me if they have room~

Posted: Wed May 25, 2005 5:43 am
by Saphirone
http://www.imageshack.us I love that place!